Tuesday, November 16, 2010

Laman Suci


Kira pecah rekod la hari ni buat 4 posting sekali gus. Bukan apa snap gambar lepas bersihkan laman tadi rasa banyak kategori la pulak untuk di cantum jadi satu posting je, takut jadi rojak. Jadi elok rasanya di buat 4 posting iaitu Laman Suci, Hasil Tanaman, Koleksi Orkid dan Koleksi Kaktus. Paparan di maya pada buat tatapan anak2 dan orang dewasa. Inikan zaman internet jadi layan je lah.

Anyway hari ni hari rehat sebab semalam kerja lewat buat tender kat ofis, jangan mare ye. Besok kita sama2 menyambut Hari Raya Aidil Adha. Jadi sudah semestilah hari mulia ini akan lebih berseri apabila laman rumah dibersih dan dirapikan penampilan nya. Itulah yang saya usahakan pagi ini. Bermula dengan mesin rumput, buang sampah dan bersihkan semak samun. Setelah tu buat lawatan sekeliling laman sambil snap gambar guna hanfon.

Alang2 gambar 'sharp & clear' tu maka terlebih afdal lah kalau saya buat posting dan kongsi2 kan keindahan ciptaan Allah itu kepada blogger sekelian.

Selamat menyambut Aidil Adha semoga pengorbanan kita ikhlas kerana Allah.















No comments:

TRAVELOG UMRAH #2

  Kami baru kembali ke tanahair setelah bermusafir selama 13 hari ke mekah & madinah. Sebagai kenangan kami, berikut dipaparkan sedikit ...